Ge mig!

Sitter och halvkollar pĂ„ Spiderman 2 och skĂ€rmshoppar. Har hittat en sĂ„n kjol som jag letat efter ett tag nu... Älskar den! Villhavillhavillha!!!
Dock kÀnns den lite för dyr :(
VILA Tamto Skirt Black Bubbleroom.se
AssÄ, jag kan inte beskriva i ord hur mycket den tilltalar mig! Tror jag mÄste unna mig en eftersom jag faktiskt kommer fÄ in lite pengar i sommar ocksÄ. :)

Miracles do happen!

Yepp, idag gick jag frÄn grÄtfÀrdig till hoppa-omkring-och-skrika-glad! KÀnns underbart att det gick Ät det hÄllet, och inte frÄn lycklig till ledsen. Nu Àr det hÀrligt som tusan! :)
Ett prov klar sedan Àr det bara softa tills sommarlovet. Det kÀnns nÀstan obeskrivligt underbart att ha veckor av lediga dagar utan stress och press. Det gÀller att hÄlla kvar vid kÀnslan HELA lovet, trots regniga dagar utan nÄgot att göra. Uppskatta det vÀrdefulla! ^^
Nu sitter jag faktiskt och kollar pÄ försnacket innan fotbollen som snart drar igÄng. Tror nog att jag ska försöka kolla, verkar lite kul ju... ^^ Haha, vad hÀnder med mig? ;)

Saker jag beundrar. Del 1.

- MÀnniskor som verkligen gÄr sin egen vÀg, no matter what. Och en sjÀlvkÀnsla som gör att personen vÄgar stÄ för sina Äsikter och vÀrderingar pÄ ett naturligt vis. SÄdana som faktiskt inte bryr sig om bekrÀftelse frÄn andra och fÄr det att kÀnnas sjÀlvklart att inte göra det. Som inte skÀms för sig sjÀlv eller sina kÀnslor utan vÄgar kÀmpa för det som de vill ha. De som inte tar för mycket överdriven hÀnsyn till saker som andra kanske anser eller menar. Typ "Han kanske menade att han inte ville att jag ska prata med honom nÀr han skrev sÄ".
En sÄdan person vill jag vara - sjÀlvstÀndig och stark i sig sjÀlv.



-Personer med egen klĂ€dstil. Ă…Ă„h, vad det gör en person beundransvĂ€rd. Att bĂ€ra klĂ€der som kĂ€nns sĂ„ rĂ€tt men Ă€ndĂ„ Ă€r sĂ„ ovanliga. Kombinera outfits som fĂ„ faktiskt vĂ„gar bĂ€ra och sjĂ€lvklart ocksĂ„ gör det med sĂ€kerhet. De som har kĂ€nslan för att kunna plocka ihop HM-plagg, second-hand och catwalk-fashion till ett helt underbart kollage.
Jag tror man föds med en sÄdan stilkÀnsla, men ÄÄÄh vad jag vill ha den!



-
Riktigt hÀlsosamma mÀnniskor. De som följer ett regelbundet trÀningsprogram som verkligen Àr bra för kroppen och bygger musklerna som man verkligen sucktar efter. Dessa mÀnniskor lÄter inte en regnskur fÄ hindra löpturen utan ger sig tÄlmodigt ut i spÄret. 
Och det coolaste - nyttigt mat. Jo, assÄ, jag sjÀlv har vÀl inte de vÀrsta matvanorna direkt men nog har jag saker som jag "borde" slÀppa. Sötsaker till exempel, eller fredagsmys med tjejkompisarna. Jag skulle liksom aldrig kunna sluta Àta B&J, kladdkakor, cheesecakes eller salta popcorn. Inte helt. Jag beundrar liksom disciplinen som vissa har pÄ sig sjÀlv. StÄr den en chipsskÄl framme, sÄ visst f*n Àter jag! ^^
Jag pratar absolut inte benrangel som rÀknar kalorier utan bara dem som bestÀmt vet vad som gÀller för att fÄ prima i en sund kropp.
Jag vet inte ens riktigt om jag skulle vilja vara en sÄdan person, jag Àlskar ju att baka och kombinera söta recept, men nog vill jag ha lite mer av dessa ambitiösa varelsers vanor och förmÄgor - ja tack!











Allt jag vill göra Àr antingen livsfarligt, svindyrt eller fettbildande.

HÀrligthÀrligt!
Framför mig har jag nu 5 dagar av ledighet, i alla fall frÄn skolan. Dock blir det jobb tvÄ av dagarna, men det blir ju kul! Har dÀrför Äkt hem och lÀmnat lÀgenheten utan liv ett tag.

Funderar över att morgondagen kanske ger en oskyldig anledning att baka nĂ„got smarrigt. Hehe ^^ Är det inte hĂ€rligt med högtider? ;)
Jag tycks alltid komma pÄ en bra anledning för att fira med sötsaker. Det, mina vÀnner, Àr en gÄva.





Mina egna bilder, för en gÄngs skull...

DĂ„ligfantasi.

It's Saturday! No shit...

I början av denna dag var jag jÀtteduktig och satte mig för att plugga direkt efter frukosten. Fick faktiskt saker och ting gjorda. Dock sÄ försvann gnistan nÀr jag kom pÄ att jag ju har flera lediga dagar till veckan, kom dÄ pÄ att jag har "massor av mer tid pÄ mig, varför göra det nu?". Haha, jaa, lilla gumman, för att fÄ det överstökat kanske?? ^^ Och nÀr jag sedan upptÀckte Degrassi: The Next Generation-maraton pÄ MTV, dÄ var det kört för samhÀllsuppgiften.

I am such a badass!

Att bo ensam i en egen lÀgenhet kan verkligen ha sina fördelar! Ett exemplariskt exempel stavas: À.t.a.c.h.o.k.l.a.d.b.o.l.l.s.s.m.e.t.d.i.r.e.k.t.f.r.Ä.n.b.u.n.k.e.n. Det var vad jag gjorde idag, och ingen behöver fÄ veta. Okej, nu vet ju ni, men... Hihi, jag kÀnner mig sÄ busig ;) Ordningssam som jag Àr och allt. Fast den dÀr eftertÀnksamheten gÀller nog inte för mat eller godsaker i min vÀrld.

RSS 2.0