NÄgra ord för att ta igen.

Det var lÀnge sedan jag skrev, jag vet. Min förklaring Àr den att jag har fullt upp, livet kommer liksom emellan om man sÀger sÄ...

SÄ... Vad har hÀnt sedan sist?
Jo, jag har fyllt 18, börjat sista Äret pÄ gymnasiet och varit utomlands med mina vÀnner. SpÀnnande saker alltihop. Men det mest spÀnnande, det lÀskigaste, underbaraste, konstigaste och bÀsta Àr att jag har blivit kÀr. KÀr i den bÀsta kille som naturen skapat och det bÀsta Àr att han Àr kÀr i mig med. Som i film ni vet, sÄdÀr perfekt och romantiskt sÄ att man inte kan annat Àn att Àlska sin tillvaro, just sÄ har jag det numera. Ibland funderakr jag pÄ att nypa mig i armen bara för att se om det faktiskt hÀnder mig. Jag Àr fortfarande inte helt sÀker, men jag tror att det faktiskt gör det.







RSS 2.0