Söta djÀvul <3

Haha, mÄste tillÀnga ett inlÀgg till min söta bÀstie! 
 
Hon kom med denna vackra kommentar pÄ "Haha, jag var bara tvungen"
 
Jag gratulerar dig för insikten och förstÄelse över din starkt onda sida. Har alltid funnit en anledning till ditt fluffiga hÄr... smÄ bebisdjÀvulshorn under (sÄÄ sött!), av sÀkerhetsskÀl kanske du borde uppsöka en kirurg eller plastikkirurg, eller en vanlig slaktare, för att ta bort dem. Tro mej! kÀnns mkt bÀttre utan, jobbigt nÀr alla kuddar sticks sönder nÀr man sover! 

welcome to the dark side babe!! WE HAVE COOKIES.
 
plus att jag fick detta inlÀgg!
 

Anny! Du Àr för söt, min vÀn! Och kreativ! ^^ Jag gillar att du vÀlkomnar mig, vilket betyder att du redan Àr dÀr! Told yaaa! ;)
Men jag kommer dock bra dit ibland... Och det Àr nÀr det bjuds pÄ kakor! ;)
 
Puss♄

Nu gÄr jag till skolan.

Tumblr_m57toh2xh11qaxd5mo1_500_large
 
 
 
 

Haha, jag var bara tvungen!

Visst ser jag oskyldig ut, 
som om jag aldrig skulle göra nÄgot dumt. 
De tror att jag alltid menar vÀl, 
för det Àr ju sÄn jag Àr.
Ett lÀttsamt leende Àr det bÀsta skynket, 
för under glorian gömmer sig horn likt djÀvulens. 
 
 
834ed30e6158e8d226f14e76844ccbc1-d3fmydc_large

Att resa.

Jag Àlskar att resa! Varje sekund frÄn det att jag lÀmnar huset och tills jag kommer hem Àr underbar. Att sitta pÄ Arlanda klockan fem pÄ morgonen trött som ett as Àr bland det bÀsta jag vet! Andra klagar, jag Àr lyckligast i vÀrlden. Att veta att man har en hel resa framför sig (eller underbara minnen i ryggsÀcken om det Àr en hemresa) full av sol, spÀnnande mat, ny kultur och allt man kan drömma om. KÀnslan Àr obeskrivlig. Jag lever för den kÀnslan.
 
Dessa weheartit-bilder vĂ€cker sĂ„ mycket glĂ€dje, hopp och förvĂ€ntningar sĂ„ det inte finns. Älska livet. ♄
 
 
Tumblr_lrzadsou4w1qzzcqso1_500_large
 
Tumblr_m6rhc57xak1r60zhwo1_500_large
 
Tumblr_lrrxzkhbsd1qmoruyo1_500_large
 
Tumblr_m5um6an9tl1r6y3u1o1_500_large
 
Tumblr_lv54gocqnj1qhbitjo1_500_large
 
 
3ghdy4w3rgufwaa_large

Ska jag sÀga förlÄt?

Jag vet inte om det jag gör Àr hemskt eller inte. Ibland frÄgar jag mig sjÀlv rakt ut: Elin, vad gör du? Men jag fÄr aldrig ett vettigt svar. Jag menar inget illa, sitter bara fast i en fÀlla. För vem vill inte blir bekrÀftad, kÀnna sig tillrÀcklig? Ligger det verkligen en sÄdan skam i det? Jag gör ju inget fel egentligen men det kÀnns ÀndÄ inte rÀtt...
 
Tumblr_mc5nuvnfiq1rua4pso1_500_large

Blancanieves

Yo bitches! ÂżComo estais?
Sitter och pluggar som en crazy person! Vill hinna göra undan sÄ mycket som möjligt innan jag sticker liksom. Och visst finns det saker att göra alltid, no worries! ;))
Nu Àr det helg, slutade klockan tio idag, men mÄste ÀndÄ plugga hemma sÄ... IkvÀll hoppas jag pÄ fett fredagsmys med familjen, det Àr första lördagen som jag inte jobbar sÄ denna natt kan blir huuuuur lÄng som helst! Eller? Vi fÄr vÀl se...
 
Sköt om er! ♄
 
 
 
 

NĂ€r blev hon snygg?

Visst kan man inte annat Àn att Àlska laborationsrapporter? De Àr sÄ underbara att man nÀstan skulle kunna spendera all sin vakna tid till att skriva sÄnna om olika mysiga hypoteser. Eller hur? 
 

 
Är det inte konstigt att man alltid vill ha det man inte har? Eller Ă€nnu vĂ€rre - det man inte kan fĂ„. 
Jag Àr sÄ girig att jag vill ha, men nÀr jag vÀl kan fÄ det sÄ vill jag inte ha. SÀger till mig sjÀlv att jag inte vill ha och inte behöver, men nÀr jag stÄr dÀr utan det sÄ kÀnner jag saknad. Jag beter mig som om jag vill ha, fast jag sÀkert sÀger att jag inte vill ha. 

<3

Livet Àr bra. Livet Àr sÄ jÀvla bra. NÀr man lÀrt sig att det gÄr upp och ner sÄ kommer man att inse att livet Àr bra. 
 
 
 
Tumblr_m0sivqemff1qhzv6oo1_500_large

The love equation.

 
 
Jag Àr bra pÄ ekvationer, 
men den hÀr Àr vÀldigt svÄr.
Tvivlar pÄ att det faktiskt finns ett svar, 
eller om den har en falsk rot.
Vad hÀnde med allt det logiska, 
vart Àr facit?
De sÀger att kÀrleken Àr en ekvation, 
i sÄ fall tror jag att min saknar lösning. 
 

Malcolm B

Kollar pĂ„ X-factor Ă€ven fast jag spyr varje gĂ„ng jag ser en snygg artonĂ„ring med bra men vanlig sĂ„ngröst sĂ€ga: "AssĂ„ musik Ă€r mitt liv! Det hĂ€r Ă€r nĂ„got jag velat syssla med Ă€ndĂ„ sen jag var liten, det vore sĂ„ underbart att kunna leva pĂ„ musiken!" Fram klĂ€mms ett leende och jag tĂ€nker: "VĂ€nta lite nu... Har jag inte sett det hĂ€r ungefĂ€r 54682154 gĂ„nger?" Jo, det har jag, men jag gillar att detta program visar upp rappare och coola grupper ocksĂ„, det Ă€r det som fĂ„r mig att kolla. Eller...Malcolm B Ă€r vĂ€l i och för sig anledningen till att jag kollar. Älskar killen! Sjukt bra och att se nĂ„gon som honom bland alla förutsĂ€gbara sĂ„ngare Ă€r minst sagt uppfriskande. KĂ€rlek pĂ„ honom!♄
 
 

Helt otroligt!!

AlltsÄ OMG! Det hÀr Àr sÄ sjukt! 
 
Ni vet Hanna Widerstedt, bloggare med sjukt kontroversiella Äsikter och som vÀckt massor av uppstÄndelse? Hon var med i Big Brother och gjorde Àven videobloggar. Alla tyckte att hon var dum i huvudet och helt pantad. MEN! Egentligen Àr hon kanske den smartaste personen i Sverige...
 
Allt var en bluff, ett konstprojekt. Hon ville studera samhÀllet och den Hanna Widerstedt vi kÀnner Àr bara en fiktionÀr figur som hon sÄ noga skapat. Det Àr sÄ fascinerade sÄ jag vet inte vart jag ska ta vÀgen! TÀnk allt folk som suttit i timmar för att skriva elaka kommentarer om henne och berÀttat att hennes liv Àr vÀrdelöst och att hon sjÀlv Àr dum i huvudet. Och sÄ Àr det egentligen hon som Àr den smarta som sitter och kan skratta Ät deras engagemang för nÄgot som i sjÀlva verket Àr en bluff! Vems liv Àr vÀrdelöst? Haha! En massa tankar om detta vrivlar upp i mitt huvud, jag kan ju inte skriva ner allt, sÄ jag nöjer mig och lÄter er sjÀlva lÀsa hennes beskrivning: klicka hÀr bara. 
 
 
 

Alkoholister vid 15 vad Àr det som har hÀnt?

Ganska vanlig söndag idag. Jag kÀnner mig Àcklig, haha, det Àr vÀl inte sÄ typiskt för den sista dagen i veckan men...
 
Inte lĂ€nge kvar tills jag drar bort frĂ„n denna mörka, dystra, kravfyllda plats! Älskar det! :D Hoppas att jag kommer kunna slĂ€ppa allt och bara njuta av sol, vĂ€rme och MAT! Haha, jag börjar inse att jag verkligen Ă€r helt sĂ„ld nĂ€r det gĂ€ller att konsumera matnyttigheter (och onyttigheter för den delen)! Ingen överraskning kanske... Jaja, sĂ„n Ă€r jag! Varför Ă€ndra sig för att vĂ€stvĂ€rldens förvĂ€ntningar sĂ€ger att jag ska vara behĂ€rskad, spinkig och förakta sötsaker? TĂ€nker jag inte. De har redan gjort det nog svĂ„rt för mig och det samhĂ€lle jag lever i, men all makt tĂ€nker jag inte ge dem! All makt Ă„t Tengil! Hell to the no (som Anny skulle ha sagt)! Jag tĂ€nker vara bröderna LejonhjĂ€rta. ♄
 
Tumblr_lqr664rirm1qcdp3jo1_500_large
 
Tumblr_m1rv24fokx1r2jbv1o1_500_large

Dear science.

598659_525779527451505_1374164378_n_large
 
Tumblr_lt1179cty01qkeavmo1_500_large
Tumblr_lmfv9dbnwr1qkjoz7o1_500_large
 
 
5201928022_7349a7d09f_z_large
 
 
 
Tumblr_lbqnfqz42k1qd3lmgo1_500_large
 
Tumblr_l8ovc1fknw1qzahuvo1_500_large

SÄ har vi det hÀr med krav.

Det Àr sÄ lÀtt att sÀga att du mÄste sluta ha sÄ höga krav. NÄgra enkla ord bÀrandes pÄ en tung mening, ett tungt steg. BÄde jag och du vet att det Àr sÄ det Àr. Det hÄller inte i lÀngden att pressa sig bortom vad som Àr hÀlsosamt, Äh jag vet det sÄ vÀl. Men varför gör vi det dÄ?
 
Jag kan sÀga att det Àr svÄrt att slÀppa/dra ner pÄ kraven bara sÄdÀr, det tror jag ocksÄ att mÄnga vet. Man kan kÀmpa mot den duktigt ambitiösa tjejen, vilket jag trott att jag gjort, utan framsteg. Men egentligen? Anledningen till att jag inte lyckats tysta ner henne Àr nog att jag inte velat till hundra procent. Det lÄter fresteande att slippa den gnagande kÀnslan av att aldrig duga, av att aldrig fÄ nog. Men jag tror inte att jag vill slÀppa mina krav. Jag vill inte vara nöjd med lagom. Tanken av att sitta dÀr, högst uppe, vill jag inte lÀgga bort. Varför det Àr sÄ kan jag ta sen. Men anledningen till den lilla rösten inom mig som bara nöjer sig med det bÀsta, anledningen till att den sitter kvar efter alla Är Àr inte att den borrat sig fast utan att jag inte vill tvinga den dÀr i frÄn. Tanken av att nöja mig med medelmÄttigt gör mig rÀdd. 
 
Det mÄ vara hemskt, men det Àr sanningen. 
 
178953_411954512159622_1774984109_n_large
 

Jag vill inte.

 
Jag vill inte vara normal, sÄ som alla andra, smÀlta in i mÀngden och accepeteras som en del av en grupp. Jag vill inte vara bra, det Àr trÄkigt. Jag vill inte misslyckas nÀr andra gör det, helst vill jag inte misslyckas alls. Jag vill inte vara osÀker, borttappad, omotiverad eller utan ambitioner. Jag vill inte ses som lat och som om jag inte bryr mig. Jag vill inte vara medelmÄttig, för dÄ finns det ingen som ÄtrÄr platsen i mina skor, ingen som ser pÄ mig med beundran. Jag vill inte vara oförmögen att tala ut min vilja, mina Äsikter och mina vÀrderingar, hur ska vÀrlden dÄ dra nytta av min klokhet? Jag vill inte vara dum och inte snÀll, de orden ekar bara tomt i mitt inre. Jag vill inte vara trög och lÄta snabbhet överglÀnsa mina genomtÀnka ord. Jag vill inte vara osmart för det ger mig inget tillbaka. 
 
Jag har inga höga krav, jag vill bara inte vara lagom - jag vill vara perfekt. 
RSS 2.0