Feminism.

Nobody said it was easy.

Att vara sjuk Àr inte kul. Att dansa Àr kul. Kombinationen borde vara plusminusnoll, men dÄ Àr det inte, kombinationen suger. 
 
Dancehallfamiljen har kört en show idag och efter det kÀnner jag nu hur det svÀller och skaver i halsen min samtidigt som snoret rinner. Hoppas att det inte blir vÀrre till imorgon bara. Det ska nog gÄ vÀgen ÀndÄ, med lite kÀrlek och energi sÄ. Bara den finns dÀr...
 
Tumblr_miuvgu8rwi1rr6og1o1_500_large
 
Tumblr_lqamu3nyue1qm3gp4o1_500_large

Sommar.

Nu vill jag ha sommar! Okej, det var ju inte direkt en sÄn revolutionerande tanke eftersom att alla andra sÀkert redan har tÀnkt den, men det skiter jag i nu. Varför vill jag det dÄ? Jag ska lÄta en liten lista gör det klart för er, jag vill:
 
♄Vila.
♄TĂ€nka pĂ„ annat.
♄Andas.
♄Dansa i solen.
♄FĂ„ tillbaka motivationen.
♄Vara kreativ. 
♄UpptĂ€cka.
♄Prova. 
♄TrĂ€na. 
♄Äta. 
♄Baka.
♄Gör saker för att jag vill. 
♄LĂ€ra smĂ„ barn att simma. 
♄Servera mackor till brunbrĂ€nda mĂ€nniskor i solen. 
♄Bada.
♄Stanna uppe alldeles för lĂ€nge utan att fĂ„ Ă„ngest. 
♄Springa pĂ„ hundratals meter grĂ€smatta. 
 
 
 
Okej inte sommar men sol hĂ€r ↑ ♄
 

...

 
 
Tumblr_lhzldyiexw1qbpwzeo1_500_large
RSS 2.0