Cheeeeesy.

Jag har spenderat drygt ett dygn med fina Angelica. SjÀlvklart innebar det en massa skratt, mat, prat och mys, ytterst trevligt i min mening! :) Jag Àlskar mina söta vÀnner av hela mitt hjÀrta, de förgyller grÄa dagar.
 
Skottade lite snö idag ocksÄ. Hade för mig att jag tog med mobilen ut men efter jag var klar sÄ lÄg inte fÄnen i min ficka. Trodde jag hade tappat den i snön och grÀvt ner den i diket typ... Till saken hör att den hela tiden lÄg inne. Dock hann jag börja reflektera över mitt intressanta val av metoder att döda telefoner. Andra gillar typ att tappa dem i golvet eller glömma den pÄ en buss. Men jag anser det vara lite mainstream och kör istÀllet pÄ att slÀng ner dem i fiskehÄl och lÄta dem sjunka ner till botten, medan jag stÄr pÄ isen med total maktlöshet. MÀktig kÀnsla! Haha...
Nu trodde jag alltsÄ att jag valt Ànnu ett speciellt vis att tappa bort denna vackra skapelse, men som tur var sÄ hÀnde der inte. It was only my head playing with me! ;)
 
 
 
 
TĂ€nk vad gulligt ^^
 


Kommentarer
Angelica Eriksson

fina du, tack! jag behövde verkligen det dĂ€r ♄

Svar: tack sjÀlv gumman, för att du finns i min nÀrhet <3
Elin Antonsson

2012-12-29 @ 18:51:27
URL: http://angelicaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0