Alkoholister vid 15 vad Àr det som har hÀnt?

Ganska vanlig söndag idag. Jag kÀnner mig Àcklig, haha, det Àr vÀl inte sÄ typiskt för den sista dagen i veckan men...
 
Inte lĂ€nge kvar tills jag drar bort frĂ„n denna mörka, dystra, kravfyllda plats! Älskar det! :D Hoppas att jag kommer kunna slĂ€ppa allt och bara njuta av sol, vĂ€rme och MAT! Haha, jag börjar inse att jag verkligen Ă€r helt sĂ„ld nĂ€r det gĂ€ller att konsumera matnyttigheter (och onyttigheter för den delen)! Ingen överraskning kanske... Jaja, sĂ„n Ă€r jag! Varför Ă€ndra sig för att vĂ€stvĂ€rldens förvĂ€ntningar sĂ€ger att jag ska vara behĂ€rskad, spinkig och förakta sötsaker? TĂ€nker jag inte. De har redan gjort det nog svĂ„rt för mig och det samhĂ€lle jag lever i, men all makt tĂ€nker jag inte ge dem! All makt Ă„t Tengil! Hell to the no (som Anny skulle ha sagt)! Jag tĂ€nker vara bröderna LejonhjĂ€rta. ♄
 
Tumblr_lqr664rirm1qcdp3jo1_500_large
 
Tumblr_m1rv24fokx1r2jbv1o1_500_large


Kommentarer
Anny

Hahaha!! sÄ jÀkla skön!!;D

Svar: Hihi ^^
Elin Antonsson

2012-10-09 @ 17:45:07
URL: http://annelierika.blogg.se/


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0