Att resa.

Jag Àlskar att resa! Varje sekund frÄn det att jag lÀmnar huset och tills jag kommer hem Àr underbar. Att sitta pÄ Arlanda klockan fem pÄ morgonen trött som ett as Àr bland det bÀsta jag vet! Andra klagar, jag Àr lyckligast i vÀrlden. Att veta att man har en hel resa framför sig (eller underbara minnen i ryggsÀcken om det Àr en hemresa) full av sol, spÀnnande mat, ny kultur och allt man kan drömma om. KÀnslan Àr obeskrivlig. Jag lever för den kÀnslan.
 
Dessa weheartit-bilder vĂ€cker sĂ„ mycket glĂ€dje, hopp och förvĂ€ntningar sĂ„ det inte finns. Älska livet. ♄
 
 
Tumblr_lrzadsou4w1qzzcqso1_500_large
 
Tumblr_m6rhc57xak1r60zhwo1_500_large
 
Tumblr_lrrxzkhbsd1qmoruyo1_500_large
 
Tumblr_m5um6an9tl1r6y3u1o1_500_large
 
Tumblr_lv54gocqnj1qhbitjo1_500_large
 
 
3ghdy4w3rgufwaa_large


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0