Helt otroligt!!

AlltsÄ OMG! Det hÀr Àr sÄ sjukt! 
 
Ni vet Hanna Widerstedt, bloggare med sjukt kontroversiella Äsikter och som vÀckt massor av uppstÄndelse? Hon var med i Big Brother och gjorde Àven videobloggar. Alla tyckte att hon var dum i huvudet och helt pantad. MEN! Egentligen Àr hon kanske den smartaste personen i Sverige...
 
Allt var en bluff, ett konstprojekt. Hon ville studera samhÀllet och den Hanna Widerstedt vi kÀnner Àr bara en fiktionÀr figur som hon sÄ noga skapat. Det Àr sÄ fascinerade sÄ jag vet inte vart jag ska ta vÀgen! TÀnk allt folk som suttit i timmar för att skriva elaka kommentarer om henne och berÀttat att hennes liv Àr vÀrdelöst och att hon sjÀlv Àr dum i huvudet. Och sÄ Àr det egentligen hon som Àr den smarta som sitter och kan skratta Ät deras engagemang för nÄgot som i sjÀlva verket Àr en bluff! Vems liv Àr vÀrdelöst? Haha! En massa tankar om detta vrivlar upp i mitt huvud, jag kan ju inte skriva ner allt, sÄ jag nöjer mig och lÄter er sjÀlva lÀsa hennes beskrivning: klicka hÀr bara. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0