Malcolm B

Kollar pĂ„ X-factor Ă€ven fast jag spyr varje gĂ„ng jag ser en snygg artonĂ„ring med bra men vanlig sĂ„ngröst sĂ€ga: "AssĂ„ musik Ă€r mitt liv! Det hĂ€r Ă€r nĂ„got jag velat syssla med Ă€ndĂ„ sen jag var liten, det vore sĂ„ underbart att kunna leva pĂ„ musiken!" Fram klĂ€mms ett leende och jag tĂ€nker: "VĂ€nta lite nu... Har jag inte sett det hĂ€r ungefĂ€r 54682154 gĂ„nger?" Jo, det har jag, men jag gillar att detta program visar upp rappare och coola grupper ocksĂ„, det Ă€r det som fĂ„r mig att kolla. Eller...Malcolm B Ă€r vĂ€l i och för sig anledningen till att jag kollar. Älskar killen! Sjukt bra och att se nĂ„gon som honom bland alla förutsĂ€gbara sĂ„ngare Ă€r minst sagt uppfriskande. KĂ€rlek pĂ„ honom!♄
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0