Söta djÀvul <3

Haha, mÄste tillÀnga ett inlÀgg till min söta bÀstie! 
 
Hon kom med denna vackra kommentar pÄ "Haha, jag var bara tvungen"
 
Jag gratulerar dig för insikten och förstÄelse över din starkt onda sida. Har alltid funnit en anledning till ditt fluffiga hÄr... smÄ bebisdjÀvulshorn under (sÄÄ sött!), av sÀkerhetsskÀl kanske du borde uppsöka en kirurg eller plastikkirurg, eller en vanlig slaktare, för att ta bort dem. Tro mej! kÀnns mkt bÀttre utan, jobbigt nÀr alla kuddar sticks sönder nÀr man sover! 

welcome to the dark side babe!! WE HAVE COOKIES.
 
plus att jag fick detta inlÀgg!
 

Anny! Du Àr för söt, min vÀn! Och kreativ! ^^ Jag gillar att du vÀlkomnar mig, vilket betyder att du redan Àr dÀr! Told yaaa! ;)
Men jag kommer dock bra dit ibland... Och det Àr nÀr det bjuds pÄ kakor! ;)
 
Puss♄


Kommentarer
Anny

thihi! du och jag alltsÄ...!!;) crazzyy

Svar: I knooooow! ;D
Elin Antonsson

2012-10-24 @ 13:38:05
URL: http://annelierika.blogg.se/


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0