HjÀlp vad jag Àr slumpmÀssig!

Min dator Àr fortfarande död. Fast nu Àr den pÄ sjukan. Bara det att doktorerna aldrig Àr dÀr sÄ att jag kan hÀmta ut min Àlskling. För nu ska den förhoppningsvis vara Äterupplivad. 
 
Vet niiiii? IkvĂ€ll ska jag kĂ€ka en B&J! Pappa var snĂ€ll och köpte en varsin Ă„t sina fattiga barn. Vet inte vilken smak det blir Ă€n, jag valde tvĂ„ olika sĂ„ fĂ„r jag och Oskar klura ut vem som ska ha vilken. Oh hjĂ€lp vilken hĂ€rlig diskussion jag har med mig sjĂ€lv och delar med mig av! Haha, jag Ă€r för bra. Omg, vilken egenkĂ€r bitch! sĂ€ger Sverige nu. Jag bara fortsĂ€tter att njuta av min medvetenhet om att jag faktiskt har ett vĂ€rde. Pusshej!♄
 
 
Tumblr_lwp8vfh0cs1r8v72ao1_400_large
Tumblr_m2ip1symis1r6ipclo1_400_large
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0