HatkÀrlek.

Det hÀr med trÀning. Ibland hatar jag att trÀna, fast egentligen Àlskar jag det! IkvÀll har jag Dancehall med AnnaMarica och jag vet att det innebÀr jobbig cirkeltrÀning, förmodligen för att trÀna flÄs. Just nu gÄr jag frÄn att gruva mig till att vara aspepp, för jag vet att det kommer att kÀnnas men ocksÄ att den underbara kÀnslan av fysiskt trötthet kommer att infinna sig efterÄt. 
 
Jag tror dock att jag har kÀllan till gruvsamheten som samlar sig i min kropp. Det Àr besvikelsen att inte orka ge allt. Om jag inte köttar hela tiden blir jag sÄ oerhört besviken pÄ mig sjÀlv och det hatet Àr det jag inte gillar. Det jag vet nu innan Àr att jag förmodligen inte kommer att hÄlla mig till de förvÀntningar jag har och att jag kommer behöva möta min besvikelse. 
 
Jag har aldrig varit, och kommer förmodligen aldrig att bli, en sÄdan Àr riktig trÀningmÀnniska som motiveras av bilder pÄ vÀltrÀnade magar och snygga muskler. SjÀlv blir jag bara Ängestfylld och bekymrad. Men Àven jag finner lyckan i att trÀna skiten ur sig, tills musklerna brÀnner och benen vill vika sig. Trots den gnagande tanken att jag inte kÀmpat nog. 
 
 
Tumblr_mh1w22whvi1s39eoto1_500_large
Liknande bilder hatar jag oftast, fast denna hade ett sÄdant klockrent budskap att jag beslöt mig för att Àlska den!


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0