Is it me or is it getting hot in here?

Hejsanhoppsan! Jag har beslutat mig för att ta tag i min svenskuppgift i detta nu. Det Àr en fördjupningsuppgift som handlar om hjÀltar. Hehe, jaaaa... Det skulle kunna vara kul och intressant om det inte vore för att det gÄr sÄ trögt och att det kÀnns som att jag inte fÄr ur mig nÄgot vettigt alls, jag bara pladdrar pÄ. DÀr Àr vÀl i och för sig lite sÄ jag gör nÀr jag skriver. -.- Det som frustrerar mig Àr att de tankar och reflektioner jag har bara lÄter töntigt framför mig pÄ skÀrmen. Inte heller det Àr ovanligt nÀr jag ska försöka uttrycka mig i ord... I steget mellan fundering och text Àr det som att allt det smarta pÄ nÄgot vis bestÀmmer sig för att dra dÀr ifrÄn och lÀmna mig kvar ensam och förvirrad.


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0