Knowledge is the key.

Jag Àlskar att lÀra mig. Fylla pÄ med kunskap. Kanske beror det pÄ att jag gillar att kunna saker. Jag Àlskar den dÀr kÀnslan som uppstÄr nÀr man lÀr sig nÄgonting helt nytt som man förut inte haft en aning om och som visar sig vara jÀtteintressant och hur spÀnnande som helst. Det hÀnder ofta som naturvetare pÄ skolan. Kickarna varvas med vÄgor av irritation över att inte kunna binda ihop alla kunskapstrÄdar till en stor boll av förstÄelse. 
 
TÀnk vilken ofantlig kvatitet av saker att lÀra sig det finns i denna vÀrld. Bilden i mitt förra inlÀgg tycker jag symboliserar detta pÄ ett sÄ bra sÀtt. Det finns liksom sÄ mycket som vi inte ens vet att vi inte vet. SÄ otroligt mycket att lÀra, sÄ fantastiskt mycket att utforska! Jag vet i alla fall vad jag ska göra hela mitt liv. 
 
 
Tumblr_lm8is3qmm41qa5045o1_400_large


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0