SÄ mycket jag vill göra, sÄ lite tid...

Det finns sÄ mycket jag ska göra i framtiden. Eller vill göra i framtiden. Varje dag (nÀstan) stöter jag pÄ nÄgot som fÄr mig att tÀnka "Äh, DET bara mÄste jag göra innan jag dör!". Jag har till och med en bucketlist dÀr jag listat nÄgra av dessa grejer. De flesta Àr inte ens nÄgot stort och omfattande, utan bara smÄsaker som man skulle kunna klara av pÄ en dag eller kanske bara nÄgon minut. Men för det krÀvs det ocksÄ rÀtt situation... MÄnga Àr ocksÄ rÀtt fÄniga och sÀkert framkallade pÄ grund av för mycket tonÄrsfilmstittande, eller i alla fall amerikanska romantiska filmer. 
 
Visst, det Àr ju kul och lite mysigt liksom. Men grejen Àr den att jag Àr rÀdd att inget av det kommer att bli av, för jag vet hur jag funkar. Hoppas och planerar sÄ mycket, men tar aldrig tag i det... LÄter det aldrig bli av. Det Àr nog en av mina största rÀdslor. Att jag inte lever livet fullt ut, att jag hela tiden skjuter upp det jag vill göra.
 
 
 SÄhÀr vill jag kÀnna mig varje dag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0