Titanic.

För 5 timmar sedan hade jag aldrig sett Titanic, filmen som alla har sett och som alla borde se. Jag överlevde 17 Är utan att kolla pÄ denna berömda film. Well done, I know. Men nu behöver jag inte lida mer, inte heller alla de mÀnniskor som varit tvunga att ta del av den förfÀrliga vetskapen att en medmÀnniska inte har sett Titanic, vi slipper nu den smÀrtan. 
 
SĂ„ vad tyckte jag? Jo, den var bra! BĂ€ttre Ă€n jag hade trott pĂ„ nĂ„got vis. Fin, och ja, jag grĂ€t, easypeasy! Och LEONARDO DI CAPRIO ÄR SNYGG!!! Det var vĂ€l ungefĂ€r det jag ville sĂ€ga just nu. Pusshej!♄
 
 
 
 
 
09c390a00206a910818c4979d3a6f3d5b8495627_m_large
OkejdÄ, om du insisterar... 


Kommentarer
Anny

Äntligen, mĂ€nniska!! ;)

Svar: Haha, jag veeeet! x)
Elin Antonsson

2013-02-02 @ 00:03:55
URL: http://annelierika.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0