Too close.

Veckorna gÄr sÄ snabbt. Helt galet! Tiden bara flyger ivÀg. Kanske Àr det för att jag lyckas fylla den med vÀrdefulla saker att göra.
 
ApprÄpÄ det sÄ Àlskar jag effektivitet! Haha, jaa, det Àr sant, trots min seghet... Jag tror starkt pÄ att lagom mÄnga saker att göra i vardagen hjÀlper till att effektivisera tillvaron. Innan jag började jobba skulle jag aldrig kunnat tro att det skulle vara möjligt att fÄ ihop andra Äret pÄ naturvetenskap och allt som hör till, bo sjÀlv, dansa flera gÄnger i veckan, ha tid för de jag gillar att umgÄs med OCH jobba. Men uppenbarligen sÄ funkar det, och inte bara funkar, det gÄr bra till och med! Jag fylls av den lyckliga kÀnslan jag kÀnde för nÄgra söndagar sedan efter en helg fylld av jobb dÀr jag ÀndÄ hade hunnit med att plugga och ta det lugnt med familjen! 
 
Nu hoppas jag pÄ att kunna bli Ànnu mer arbetssam och duktig pÄ att disponera och planera min tid. Det fÄr bli mitt inofficiella mÄl! 
 
 
♄


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0