Hur man delar en tÄrta.

I fredags hade min fina vÀn Sofie 18-Ärsmiddag pÄ Clarion. Det var en sjukt mysig kvÀll tillsammans med hÀrligt folk. Sötfian fick bestÀlla sin första drink och vi andra stog förvÀntansfullt och kollade pÄ, haha. Five more to go innan vi alla bitches fÄr avnjuta en Cosmo tillsammans! ;) 
 
Helgen har gÄtt förbi snabbt som tusan och allt jag har gjort Àr att tjÀna pengar - the positive way of thinking! Ska försöka att plugga lite fysik med min trötta hjÀrna som frÀmsta hjÀlpmedel.
 
Önskar att man inte behövde sova... I framtiden ska jag vinna Nobelpriset för min idĂ© dĂ€r man kan fĂ„ i sig samma typ av energi som man fyller pĂ„ med nĂ€r man sover genom att Ă€ta mat. Teoretiskt sĂ€tt skulle man alltsĂ„ kunna strunta i att sova i en vecka bara man istĂ€llet Ă„t mera mat. Dream come true! ♄ (Eller tvĂ€rtom, om man vill vara trĂ„kig.)
 
 
Delar med mig av min fascination av bakverk och vetenskap - i ett. 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0