Will you catch me if I fall?

Nu har jag liksom fÄtt igÄng nÄgot sug att blogga. Det Àr ju kul! FrÄgan Àr bara hur lÀnge det rÀcker, time will tell...
 
Jag mÄste tydligen alltid tÀnka en massa. PÄ allt! Fundera över vartenda slut varje gÄng som jag kommer till ett vÀgskÀl. Det Àr ju bra ibland, jag menar, jag gillar det. Det Àr vad som gör mig till mig och en bra egenskap jag har, en som jag har nytta av. Att jag tÀnker igenom mina val, noggrannt och funderar över vad jag verkligen vill. Ett exempel Àr gymnasivalet, alltsÄ vilket program jag skulle vÀlja, det var verkligen en svÄr och lÄng beslutsprocess. Men det blev ocksÄ sÄ bra, idag kÀnner jag mig sÄ himla nöjd. 
Dock önskar jag bara att jag ibland kunde sluta tÀnka sÄ mycket och bara göra nÄgot impulsivt, gÄ pÄ kÀnsla och vad som flyger i mig just för stunden. Jag vet att jag skulle oj:a mig över det efterÄt, men dÄ skulle jag ocksÄ vara en erfarenhet rikare och kanske skulle de leda till nya öppna dörrar, dörrar jag aldrig kunnat öppna med min eftertÀnksamma nyckel. Eller sÄ skulle en dörr stÀngas framför ögonen pÄ mig, men det skulle inte göra nÄgot, för sÄdant hÀnder. 
 
Jag ska göra nÄgot dÀr jag inte tÀnker sÄ mycket, nu ska jag bara ge mig in i det, med huvudet före! Det har jag planerat...hehe...
 
Keep calm & stand grand.


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0