Röd Sammet.

 
 
 
 
 
Jag har bakar koppkakor idag. Efter det att tvÄ av mina sötnosar hade Äkt hem. Vi hade för övrigt en underbar stund tillsammans, som inkluderade skoterkörning, film, Wii och som alltid en massa skratt. 
 
Åter till cupcakesen! Inte för att det finns sĂ„ mycket att sĂ€ga mer Ă€n att det Ă€r Red Velvet Cupcakes och att jag tyvĂ€rr inte smaka dem Ă€n, vilket gör att jag inte kan uttala mig om de faktiskt smakar som röd sammet. Jag hoppas dock pĂ„ det! Kan hĂ€nda att jag lĂ€mnar rapport om det fallet senare.
KÀndes ju lite trÄkigt att man inte sÄg hur röda dessa muffins Àr, om de nu Àr det... Kanske fÄr den eventuella rapporten ocksÄ inkludera en bild. 
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0