👌

Hej!

Just nu befinner vi oss pÄ Koh Tao. Idag har vi gjort vÄr andra dag pÄ vÀg till vÄra dykcertifikat!! Detta innebar tvÄ dyk pÄ 12 meter i havet. Detta var sÄÄÄÄ hÀftigt! Sjuk kÀnsla verkligen! Blev tyvÀrr lite sjösjuk under andra dyket men det gick bra tillslut och vi klarade alla skills. Yeey!

Hade ett teoriprov imorse som ocksÄ gick bra och igÄr spenderade vi halva dagen i poolen för att lÀra oss olika saker som kan vara bra att kunna. Bland annat vad man gör om man skulle fÄ slut pÄ luft eller om man börjar skratta sÄ att man fÄr in vatten i masken. Den var direkt anvÀndbar eftersom en skrattattack slog mig dÄ vi alla höll pÄ att guppa runt nere pÄ botten helt utan kontroll.

Sedan sist har vi hÀngt en del med vÄra kanadensiska vÀnner. Vi trÀffade Micah pÄ surflÀgret och han i sin tur har en massa resekompisar. Ett tag var vi 14 personer (tror jag) som vi bodde med i tvÄ dorm rooms, kul! Var pÄ full moon med dom ocksÄ. Jag hade inte sÄ höga förvÀntningar pÄ festen men det var roligt! SÄ fÀrgglatt och kul att mÄla pÄ sig sjÀlv, haha. Sedan Àr allt som hÄller till pÄ en strand underbart, haha.






NĂ„gra randomiserade bilder pĂ„ tiden sedan  sist. Har inte sĂ„ jĂ€ttemĂ„nga pĂ„ min telefon och Ă€r för lat för att be de andra skicka eller ladda över frĂ„n GoPro:n. Det kommer nog! :)


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0