NyÄrslöften.

 
 
Det hÀr med löften och bestlutsamhet Àr en mÀrklig grej. Ibland kÀnns det som om nÀr jag vÀl bestÀmer nÄgot, stort som litet, som jag verkligen vill göra och beslutar mig för det sÄ Àr det som att det automatiskt inte blir av, typ ogenomförbart. Det Àr inte det att jag kÀnner att jag alltid misslyckas att uppnÄ mina mÄl, för sÄ Àr det inte, utan bara att jag typ slutar försöka lika hÄrt efter det att jag har tagit ett seriöst beslut. 
 
Antar att detsamma gÀller för nyÄrslöften. Innan 2012 började var jag fast beslutad om att börja att ha stenkoll pÄ min egen ekonomi. Inget storslaget eller omöjligt, tvÀrtom nÄgot vÀsentligt och egentligen sjÀlvklart. Jag lÄter er sjÀlva gissa hur det hela slutade. KAOZ Àr en ledtrÄd. 
 
Just nu jobbar jag pÄ en liten lista över saker som jag vill Ästadkomma, tÀnka pÄ eller bara ha med mig genom det nya Äret. FÄr se hur det blir, hur det funkar och vad som blir av det. Wish me luck! 
 
 
Tumblr_mfpovqnagj1qk6l4fo1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0