Sweet

IgÄr hade jag en supermysig födelsedag! Lyckades samla hela mitt lilla söta crew, vilket gjorde kvÀllen helt och hÄllet. Chokladig tÄrta, djupa samtal, förhoppningsfulla planer och en massa kÀrlek Àr ocksÄ ingredienser till receptet för en lyckad 17-Ärsdag. Den sena natten blev till slut tidig morgon och jag fick se soluppgÄngen med mina Àlskningar (inte alla, men tvÄ tredjedelar av dem). Vi badade i kallt vatten men vacker himmel. Nu ska vi skiljas Ät, men jag hoppas att de snart kommer tillbaka sÄ vi kan busa igen. 
 
 


Kommentarer
aggelito

det var sĂ„ otroligt roligt och mysigt, vi hade verkligen ett himla fint dygn tillsammans! vi fĂ„r göra om det nĂ€r det Ă€r min tur att fylla Ă„r igen, med hela vĂ„ran underbara lilla klunga! tack för allt ♄

Svar: Ja, det fÄr vi verkligen! Ser redan fram emot det :')) Tack sjÀlv <3
Elin Antonsson

2012-07-25 @ 22:49:49
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0