Dagens hotstuff

Sitter, okej satt, och pluggade(r) spanska. Dock har detta ↓ stört mig. Jag Ă€r inte sĂ„ jĂ€ttesmart nĂ€r det kommer till sĂ„nt hĂ€r, i alla fall inte om jag aldrig provat förut, sĂ„ nu blev det lite tekniska fel med det Ă€r alltsĂ„ den andra sidan som gĂ€ller. Haha! Jag presenterar alltsĂ„ en ny programpunkt idag. SpĂ€nnande! Jag har valt att kalla den (förmodligen har ni redan kommit fram till detta): Dagens Hotstuff.
Den första blev alltsĂ„ denna heting frĂ„n underbara ESC. Nördighet för livet♄
Den första stunden av nummret Àr plÄgsam, men nÀr han slÀnger av tygbiten undrar man varför nÄgon levande varelse nÄgonsin skulle vilja dölja de dÀr ögonen! Ja, jag fattar egentligen... Love is blind blablabla. Och efter 1:43 ligger jag likt plast som utsatts för en hetta pÄ 3000 grader celsius. SmÀlt om ingen fattade det?
Puss pÄ honom!



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0