Euforisk!!

Som den djuphjÀrtade melodifestivalnörd jag alltid har varit och alltid kommer förbli, sÄ kan jag sÀga att gÄrdagskvÀllen/natten var magiskt. Heeelt j**la magiskt!! Jag vet inte riktigt om jag har fattat att Sverige Àntligen vunnit ESC igen och att nÀsta Ärs fest kommer hÄllas i mitt hemland. Gaaaah! Loreen Àr sÄ underbart grym. Jag blir kÀr i henne för att hon Àr sÄ orginell. Nummret var ju vackert som i sagor med en koreografi to die for och en fantastisk dansare. Jag Àlskar att hon Àr sÄ avskalad och stÄr för det rena och naturliga i henne sjÀlv. Jag Àr evigt tacksam att Loreen vann med sina bara fötter och mÄttligt sminkade fejs, istÀllet för en Charlotte med skor för trehundrafemtiosju miljoner och en hink med make up.
Just saying...


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0