Man mÄste ju drömma.

Nu Àr det helg. No shit Sherlock... I veckan har vÀrmen och sommaren anlÀnt till den sÄ nordligt belÀgna stad som jag lever i. Det kÀnns ungefÀr lika hÀrligt som en frys full av B&J, om jag sÀger sÄ. Hoppas ni förstÄr hÀrligheten det innebÀr. Det kÀnns omöjligt att ha bekymmer nÀr solen skiner för fullt och vÀrmen Àr ett faktum. Vilken i mina ögon Àr underbart. Kanske (ja, det Àr dÀrför) Àr det det som gör min lÀngtan att en gÄng flytta utomlands sÄ stor. TÀnk en plats dÀr det Àr ljust ute Äret om och dÀr vÄr nÀrmast brinnande stjÀrna erbjuder sina strÄlar 365 dagar varje Är.
 
Ă…Ă„h, nu blir jag sugen pĂ„ en resa till varmare breddgrader! Trots att den svenska sommaren Ă€r pĂ„ vĂ€g. Men vĂ„r varmaste Ă„rstid Ă€r ju sĂ„ lurig... Inget man kan lita pĂ„, liksom. En vecka med vĂ€rme Ă€r vĂ€l det man fĂ„r nöja sig med. Dock sucktar jag efter betydligt mer. Tur i alla fall att jag fĂ„r 14 dagar i Egypten dĂ„ mörkret Ă€r som mörkast. Det gör att jag respekterar Sveriges Ă€rliga försök till vĂ€rmebölja, och ser fram emot det som tusan.
Hit me with your best shot, Àlskade sommarlov!


 



 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0