Gaaah!

HjÀlp, vad jobbigt det kÀnns nu. Trots en underbart mysig kvÀll med finaste Anny :). Det Àr nationellaprov i Spanska imorgon och jag kÀnner mig inte alls redo för det! Jag vet inte om jag bara inbillar mig men jag tror att jag inte alls utvecklat mitt spanska sprÄk detta lÀsÄr. Usch.
Börjar bli lite rÀdd för mig sjÀlv. Vad hÀnde med den ambitiösa tjejen som alltid försökte och gjorde sitt bÀsta? Jag tycker att hon i alla fall mÄste vara tillbaka till hösten. OkejdÄ om hon Àr rÀdd och trött, kanske behöver hon en rejÀl vila.
Random




Kommentarer
Anneli

Du behöver vila gummsan! Du Àr bÀst ÀndÄ! Vila, det Àr bara bra det!!;)

Svar: Klok du <3
Elin Antonsson

2012-05-08 @ 18:45:44


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0