Ă…Ă„Ă„h, allt förstördes!

IgÄr lÀste jag klart en bok. En bok som jag under tiden jag lÀste den har tyckt varit bra. Den var ocksÄ en sÄn bok som fick mig att lÀngta till upplösningen pÄ slutet eftersom jag hoppades och trodde att jag visste hur det skulle sluta. Men nÀr det lyckliga slutet tillslut kom sÄ blev jag bara sÄ himla besviken! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men det tog slut alldeles för fort. Precis nÀr huvudpersonerna slutligen insÄg att de bÄda var kÀra i varandra sÄ tog boken slut, inga fler ord, bara vitt rent papper... Jag ville ju lÀsa om nÀr de sÄg pÄ varandra som ett par och hur det kÀndes nÀr de kysstes för första gÄngen! Men nej! Det klena avslutet fick hela boken att bli dÄlig. Den som hade potensial att blir helt underbar - damn! 
 
 
 
Tumblr_lvzylypfnf1r471oto1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0