Vem Àr jag att döma?

 
Är det nĂ„got som jag hatar sĂ„ Ă€r det nĂ€r mĂ€nniskor dömer för snabbt. Ingen Ă€r perfekt, alla gör vi det nĂ„gon gĂ„ng. Men nĂ€r en person drar slutsatser utan att veta hela sanningen sĂ„ gör det ont i mig. Jag kanske inte syftar nĂ€rmast pĂ„ skitsnack i högstadiet (dĂ„ Ă€r man ung och naiv, men det Ă€r sĂ„klart fortfarande fel).
Jag blir ledsen av att höra folk ha bestÀmda negativa Äsikter om nÄgot man vet sÄÄÄÄ lite om. Det finns alltid en orsak till att folk gör som de gör. För att kunna sÀga att nÄgon gjort fel sÄ mÄste du ha gÄtt igenom allt som denne gÄtt igenom och kÀmpat mot allt som denne kÀmpat mot. TÀnk pÄ det nÀsta gÄng du tror du vet att hen Àr dum i huvudet... Kanske Àr det du som Àr det, som efter att bara ha kollat pÄ bokens framsida Àr idiotisk nog att tro att du vet vad hela historien handlar om?
 
Tumblr_m1de8eei0s1qapvcuo1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0